Happy Day....

Friday, March 27, 2009 0 comments
Lama jugak x update blog nie. Semuanya disebabkan kesibukan membuat persiapan untuk"PSM Presentation". Dalam kesibukan PSM nie, aku telah menerima panggilan pada petang Isnin (23 Mac). Panggilan yg datangnya dari Akademi Memandu Sistematik (AMS).

Buzzz...(telefonku vibrate)
AMS: Hello...Assalamualaikum,ni Mohd Izwan ker?
Aku: Walaikummussalam. Haah.
AMS: Saya dari Akademi Memandu Sistematik, Izwan ade buat tempahan untuk retest pad 24 mac, esok.
Aku: Aik...saya x penah wat pun tempahan untuk retest.
AMS: Ye ker...sbb saya dapat kertas photostat yg menunjukkan awak tempah pada 24 mac.
Aku: Btul cik, xpnah saya tempah. Lagipun minggu nie saya busy ngat. Saya pon xnah g latihan lagi lepas fail hari tue.
AMS: Erm...xpe la kalo camtue. Kalo awk rase awk nk test esok,awk datang la.
Aku: Mmm..ok la kalo camtue.

Situasi 2:
Pagi 24 mac kul 8.

Cikgu Zaidi: Assalamualaikum..A
ku: Walaikummussalam..
Cikgu Zaidi: Izwan...awk nk wat retest x hari nie.
Aku: Xleh r cik..saya busy skang.
Cikgu Zaidi: Ala...datang kejap jer. Tengahari siap la.
Aku: Tapi saya xpnah booking pon untuk retest.
Cikgu Zaidi: Laaa..hari tue awk jugak yg hntr msg kt saya. Awk tulis awk nk retest 24 mac.

Tiba-tiba baru ku sedar yg aku sendiri wat booking tue. Hari tue aku sms die untuk booking tapi die x reply. So, aku bajet die x book la. Huhuhu.....

Cikgu Zaidi: Camnie la...awk datang la dulu. Insyallah saya dapat tolong awk.
Aku: Ok la, saya datang.

Wahahahaha.....malas nak cerita banyak dah. Akhirnya aku lulus ngan cemerlang retest kereta. Semalam (26 mac) aku telah pun mendapat lesen memandu aku. 
Yeah.....bestnyer.
K,babai...nak g blk kemaman jap. (umah mak sedara)






0 comments:

 

©Copyright 2011 Ini Kisah Kami ;) | QQB

Web Analytics