QTI Test....

Thursday, March 5, 2009 1 comments
Hurmm.....entri hari nie berkaitan dengan lesen kereta yg tgh aku amik skang nie.
Kepada sesiapa yg xtau lg, aku amik wat lesen kereta kat Gambang nie jer (AKADEMI MEMANDU SISTEMATIK). So, pagi tadi aku telah wat QTI iaitu Ujian Kelayakan untuk menetukan samada aku lulus atau x untuk ujian sebenar. So, speanjang wat QTI tue nasib baik la xde pape masalah. Lulus cemerlang.

Pastu aku di suruh utk datang wat latihan pada hari sabtu,ahad,isnin becoz SELASA (10 MAC) dah nak test. Bagus jugak die wat cmnie,leh aku mahirkan lagi skill memndu aku.

Huhu.....k la kawan2,doakan aku lulus ujian memandu. Kalau mengulang mahal tue, RM160 beb !!!

So, jangan lupa doakan kejayaan aku terutamanya kepada NANA. Kalo kitorg kuar, asyik die jer jadi drebar.
So, pasnie kalo aku dah ade lesen pasnie,aku bwk korg k.
Lagu kat bawah ni aku tujukan untuk aku.
Huhu....




Amuk - Fikirkan Boleh



Jika kau fikirkan kau boleh
Kau hampir boleh melakukan
Jika kau fikirkan ragu-ragu
Usahamu tidak menentu

Jika kau fikirkan kekalahan
Kau hampiri kegagalan
Jika kau fikirkan kemenangan
Kau hampiri kejayaan

Engkaulah apa kau fikirkan
Terkandung dalam pemikiran
Kau fikir boleh melakukan
Fikirkan boleh

Percaya apa kau lakukan
Tabah apa kau usahakan
Bertindak atas kemampuan
Engkau boleh


:girl_9::girl_9::girl_9:

1 comments:

 

©Copyright 2011 Ini Kisah Kami ;) | QQB

Web Analytics