Aduii...penat :(

Saturday, August 15, 2009 0 comments
Hari khamis kelmarin aku blk kg. Seperti biase, aku blk ngan moto Lagenda aku (merempit).
Blk kul 5.30 dari chukai(kemaman) sampai umah kul 7.20
Ready nk buke pose trus....

Aku nie cuti sehari jer, hari jumaat jer. Bile hari jumaat lak, akan datang satu perasaan mls..
Malas nk blk umah sewa (biasenye ptg jumaat aku dah blk kemaman) tp kali ni aku nekad nak blk lepas subuh hari sabtu....

So,kul 5:00 (sabtu)

Mak: Juan..bangun.
Aku pun terus bangun. Baru nk masuk mandi,ayah aku potong aku dlu.
Huhu..die nk mandi dulu.
So,pastu mandi,sarap skit pastu sembahyang subuh.
Lepas sembahyang subuh, aku pon ready nk blk.

Kul 5:50
Aku pon gerak la.
Pergghh....sejuk gler weii !!!
Tp rasa segar r.

*Speed maintain 110km/h jer....

Tup tup...kul 7:45,
(*aku sempat set mase kt jam aku, total hour travel = 1 jam 51 minit 16 saat)
Aku pun smp la umah sewa aku kt kemaman nie.
G mandi kjap,biar bg segar skit badan.

Kul 8:10,
Trus gerak g kerja...

Adui...menaip dalam kepenatan.

Sekian sahaja catatan kali ini.......

p/s : minyak hitam asyik overflow jer pas jalan jauh.



0 comments:

 

©Copyright 2011 Ini Kisah Kami ;) | QQB

Web Analytics